Ok. ik hoorde al van een aantal mensen dat ze naar Snow vcc gaan (Rense, Nielsch en Bram) en nu word ik gedwongen door Bram om ook te gaan . Echt kick. ik weet bijna zeker dat ik ook ga. maar ik wil weten wie er nog meer gaan!!
Ik vind dat dat best gaat lukken. we gaan een actie maken: Laat Rense naar snow VCC gaan giro 0906.
btw, ik moet ook zelf betalen.. maar ik ga gewoon slim doen, ik ga op rommelmarkten staan enzo. om het geld bij elkaar te krijgen.. dat vind ik een heel slim idee, vind je nie??
Nja.. over dat geniale idee van je.. dat moet je zelf weten . ik vind dat je best veel bij elkaar kan krijgen met een rommelmarkt. en er zijn er velen dit jaar in ridderkerk. dus ik krijg best veel ermee bij elkaar. en aangezien ik ook nog een krantenwijk heb gaa dat allemaal wel lukken (Moet ook nog sparen voor lowlandskaartje volgend jaar dat word egt bezuinigen -_-'
Owk al heb je geen geld, gewoon meegaan!!! Of je zegt tegen je ouders dat je dit jaar liever niet je verjaardag viert. Of je spaart geld van je baantje. En je spaart geld van je verjaardag. Zet het op de bank. RENTE!!!